13 sierpnia 2016

Szukam, może znajdę:)

  Zgubiłam swoją wenę. Chwilowo, mam nadzieję. Poszła pewnie kogoś innego wspomagać:)Ok, nie jestem zazdrosna.

 

"Żyć to nie znaczy iść przez róże, sięgać po laury, zbierać oklaski. Żyć, to znaczy przetrwać wszystkie burze i dążyć tam, gdzie święcą ideałów blaski". Adam Asnyk.

Tylko gdzie teraz ideałów szukać, chciałoby się zapytać. Podobno całą historię Polski, "trza" od nowa pisać.Mówią tacy jedni, że zakłamana,...czy cuś...:)))Ci co tak mówią, mają swoje chodzące ideały. Nawet gdy poruszają się w ciemnościach, to ponoć blask od nich bije ;) hm, czy ja wiem? - według mnie to raczej fetor...ale mogę się mylić:)
Zaraz, zaraz, przecież jeden z tych "odblaskowych", powiedział, że "szambo to nie perfumeria" Bingo! kto jak kto ale ten gościu wie co mówi. Od lat w tym tkwi, wraz ze swoją instytucją:)

 
  Miłego spokojnego wypoczynku:)

(zmieniłam linka)ten lepiej odpowiada:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz