1 października 2016

W jednym pakiecie:)



Byłem kawalerem pierwszej wody
mój Bóg obdarował mnie i darem urody                               
zalet ukrytych  też bez liku mam
nie pokona mnie byle jakiś cham
nie zrobi ze mnie bawidamka,
piękna,  najlepszego sortu fanka

Osobiście za babami nie latałem,choć
tu i ówdzie, coś tam, coś tam miałem
potem zrobiłem się muzykalny
a w momentach, ba! oryginalny
odrodził się we mnie muzyczny duch
więc  na fujarce zacząłem ćwiczyć ruch
zaczynałem w tempie  adagio risoluto
ożywiałem non troppo, i presto, z butą !
by zakończyć w ulubionym tempie,prestissimo  
oj, dzisiaj takich z duszą muzyków nie ma
:-)
A inne  radości ? cóż właściwie znaczą?-chyba,
że jest to przed spaniem budyń z sokiem malinowym

Ja, poświęciłem się calutki - dla Polski!
w niej utopiłem sekrety i skłonności
podarowałam bez wahania, ułomności
to jest moja Pani, jej muszę i chcę służyć
naukowcy pracują,
jak sprawność umysłu mi przedłużyć


Dam radę !
 ***
  - No to koniec prywaty, aaaa,...zrobiło się późno. Na dzisiaj dosyć.
Pamiętaj, pary z buźki, Suski.
- ma się rozumieć, prezesie
-Aaa, zerknij w grafik, chyba dzisiaj twój dyżur. Wyczyść  kuwetę kota i możesz odejść..
-tak jest!-do usług, uszanowanie, dobrej nocy p. prezesie
 ***
ps.ciekawe, czy nauka poszłatak do przodu, by dać radę najpierw naprawić to, co natura "objawiła". Nie mówiąc o przedłużaniu tego stanu:)
Jak do tej pory widać, na razie jest bezsilna.Jeden człowiek, tyle zła czyni...
 _______
Udanego, solidarnego, sobotniego i poniedziałkowego marszu. Dla pań i panów.Odwagi !

(pozornie tylko, bez związku)

Wieczorkiem należy się piwko, po całym tygodniu stresów. A do piwka może być ta muzyczka. Na Alzacji, bardzo popularna:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz