4 stycznia 2017

Jeden gwóźdź więcej ?:)))

 Dałem im orzech do zgryzienia. Niech gryzą, ja już zęby se połamałem...dosyć tych poświęceń hi, hi, hi.

(ten "byk"w tytule, miał być w cudzysłowie).... ale wieczorem poprawiam na prawidłową pisownię. Skoro wisiał cały dzień,  (ja byłam zajęta) to i tak i tak" byk":)

- Kuuurza nerka, znowu dałem się wpuścić temu kurduplowi!
https://tabloidonline.files.wordpress.com/2017/01/terlecki-170103-500.jpg?w=700&h=&crop=1
Ja ich wszystkich ogram, bo  żyję w swoim świecie. Jest pięęekny!:)))
 ps.   ups... ten pan chyba ma "kurwiki" w oczach, czy mi się wydaje?
a kysz a kysz, diable rogaty ! po co mi te głosy, głosy, głosy... do głowy wciskasz !
Sorry, mała wpadka... już jest ok. Dzisiaj wziąłem swoje tabletki, a nawet witaminy, wybaczycie? Ja was będę bronił zawsze. Liczę na mały rewanżyk? Dacie radę?
 Teraz ja proszę o wybaczenie:) Każda muzyka w takim towarzystwie, to profanacja ...jej ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz