10 stycznia 2017

Jeden z drugim, a nawet z trzecim...

...czyli Petru, Kukiz, Kosiniak, jako liderzy zachowali się jak p.......tki,  liczyli na ciche "profity"??? Dzisiaj pierwszy raz od kilku miesięcy, Schetyna ma u mnie mały plusik.(reszta bez zmian, niestety) Jest  stały w tym co powiedział. Powiedział, że nie pójdzie to nie pójdzie, na zwołane" zebranie"przez posła K. To marszałek Kuchciński, jest podmiotem do rozładowania kryzysu. On go rozpoczął, on powinien zakończyć. Ten utuczony karzeł, pokazał, że to On decyduje za drugą osobę w państwie. Normalne -Bo on, Kaczyński, jest pierwszą.

Basta! Najwyższy czas by ciemny lud zapamiętał.  Wszelkie dyskusje, propozycje, domagania się przestrzegania p. ...........    prawa, uważa za bezprzedmiotowe. To ON ustala prawo. KROPKA. Pomijam fakt, że niszczyciel państwa K. WYRAŹNIE chce poróżnić partie ze sobą. Przecież jego fundamentem była i jest NIENAWIŚĆ, ZEMSTA, INTRYGI, KŁAMSTWA. Jego "kundelki"od dobrej zmiany, są tak wytresowane, że żaden ze smyczy się nie zerwie! Bo przecież są dobrze poustawiani.:) Często bez profesjonalnego przygotowania. (żadnego). Najważniejsze instytucje państwowe są pod "ich kontrolą"  Gracz na tej "szachownicy"jest jeden ! MUSI WYGRAĆ. Bo tylko on ma wizję państwa. 
 żeby chociaż, był w 10%tak sympatyczny jak ... ten wojak:) a tu nic!-zatruty nienawiścią po same ....no, powiedzmy uszy:))

  tekst piosenki:

Rośnie we mnie dzika chęć,
 rośnie dzień po dniu, 
czasem ostro nosi mnie zły duch
przegiął bym na maksa coś, skopał komuś zad,

 i ze smyczy spuścił złość jak psa
Kiedy z ust wylewa się do kamer,

 potok pustych słów ja sztachetę wziąłbym w dłoń i w łeb...z

ref.
"Czy to ja... czy ktoś inny?
Czy to ja...czy totalny śmieć?
w głowie mieszka mej jak nielegalna wesz

Człowiek szpetnie popsuł świat,
 skundlił boski plan,
 w górę się po trupach piął i spadł
na oberka według mnie co widać, jest za późno już, 

trzeba gnidy w dyby brać pod klucz
ref.

Czy to ja... czy ktoś inny?
Czy to ja... czy mych myśli szpieg?
Gdy grzeszyłem to on w ciało moje wszedł"
 __________________
 :)) przyznacie tylko dla jednej osoby aktualnie, pasuje ten tekst.:)

(Chyba, że...za daleko poleciałam? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz