10 lutego 2017

Głupawa robota ?


Jeśli przyjąć, że  ten okrągły kamień to Polska a Syzyf to ....no właśnie,  to Kto ?- sami dopowiedzcie...

Nie, nie będę o Polityce dzisiaj. Muszę trzymać się w pionie. Takie rządowe zera jak Macierewicze i cała reszta nie położy mnie na łopatki. Nie osiwieje przez nich, ani też nie będę witała kolejnej zmarszczki na swym "pysiu" .Nie wspomnę o nagłych torsjach czy laksacji. Nie rozumiem tylko jednego, gdzie pochowali się wszyscy psychiatrzy? Czyżby "dobra zmiana" i ich dobiła? Wszyscy na prochach? Więc kto właściwie jest odpowiedzialny za Kraj?  
 Bo w rządzie, ZERO, zero odpowiedzialności. Czas wiec wszystko "wyzerować" !?
ups. zapomniałam, przecież Polskę "zawierzono opatrzności" aaa, to spoko! :) znaczy, że już "nic "nie trza robić":) Rydzykowe imperium załatwiło co trzeba.

 Słuchajmy więc muzyczki :)Dzisiaj ta mi przypasowała "Wieki" jej nie słuchałam :)Dla niecierpliwych polecam pierwszy utwór i ostatni (41:29)

("droga do Raju")


Ten bardziej optymistyczny muzycznie i super zdjęcia:) (z dedykacją dla mojej R.zdrowiej!)

 Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz