12 lutego 2017

One znikną razem z tobą...

Uwielbiam zapach fiołków...   
*
Niechby...

Są takie blizny  w człowieku
  by szkiełko i oko nie widziało
              ty znasz najdrobniejsze rysy             
   choć one oszczędziły twe ciało

 Z niektórych jesteś dumny   
     możesz dotknąć myślą śmiało  
              dały ci siłę i moc na każdy dzień      
                          choć z tych, co oszczędziły ciało                    

                          Wciąż zastanawiasz się dlaczego                    
           życie tobie takie"menu"podało...    
        toksyczne,  zabiło umysł i duszę   
            niechby wreszcie zabiło  i ciało! ...    
 
                                               A.



you know i love you right?
Ten sam utwór w damskim wykonaniu.Oczywiście słuchawki, lub dobry sprzęt. Inaczej...szkoda słuchu.:)Zgadniecie, który bardziej mnie "rozwala"?:))
Będzie nagroda, obiecuję:) a więc kto pierwszy?
To nie żart.

ps.tak, to jest ta godzina:)za późno przywitałam się z komp. Pisanie zajmuje mi chwilę, ale dopasowanie linka muzycznego do całości często kilka godzin. Dlaczego? Ano dlatego, że podczas poszukiwań odkrywam różne utwory, które mnie paraliżują ...dosłownie:)(tak mi się podobają) muszę kilka wysłuchać.Potem przetłumaczyć tekst, czy mi odpowiada itd itd. To trwa:)Ale mogę sobie pozwolić na dłuższe spanie dzisiaj np.:))
 Miłej niedzieli:)
 po dwóch dniach, znalazłam jeszcze to nagranie, oprócz kilku innych:) nie wiedziałam, że jest ich tyle :) no i ? NO I OSZALAŁAM ! -to nagranie przebiło wszystkie które słyszałam... 
Nie wiem dlaczego tak się zadziało:) TE TRZY wybrałam z tłumu, ale trzecie na pierwszym miejscu.uf...

3 komentarze:

  1. Serwus Alex. Na moje wyczucie, to zapewne ta końcówka
    od połowy 3 minuty, bo jest wyśmienita. Włodek

    OdpowiedzUsuń

  2. Witaj Włodku:)) cieszę się, że chciało ci się odpowiedzieć:) Ja biję się w piersi, bo pewnie niezbyt dokładnie zadałam pytanie.Powinno brzmieć: który z dwóch utworów mnie ("rozwala")a ty zrozumiałeś, który z momentów w tym drugim utworze ...itd.:)) Moja wina. Więc podaj mi adres,(oczywiście na maila: wyślę ci coś typowego dla Francji:))Moja odpowiedź na pytanie brzmi: oba nagrania... mnie...w całości:))Naturalnie chodzi o wersję wykonania tych artystów :) Nie dzielę na fragmenty. To czekam na kontakt :)OK?

    OdpowiedzUsuń