5 maja 2017

Słoneczka, podczas Marszu Wolności :)

....gdzie każdy może mieć swoje zdanie

(kochany pan Wacław, zawsze umiał rozśmieszyć :))
Więc czas na zmiany, bo wkrótce nie każdy będzie mógł:) Będzie nowoczesna dyktatura:)na miarę 21 wieku.
....staliśmy nad przepaścią, ale zrobiliśmy krok do przodu !

Dzisiaj komunizmu nie ma, zwolennicy i "niedobitki"jego, są jeszcze w Pisie:) . Najważniejszy poseł, na razie rozważa, czy krok do przodu czy do tyłu:)
... normalnie jasnowidz, kurka wodna ;) 
-przechyl główkę Bęcia na lewo, bo się nosami stukniemy. A mój jest wysoko ubezpieczony, nie zapominaj...
- Mam nadzieję, że przygotowałeś dla opozycji odpowiednie służby na jutrzejszy "marsz wolności"?

- Jasne! Błaszczaki dostali wytyczne. Ci co nie wyłączą telefonów to ich namierzymy...Potem dam im "popalić". Tylko znowu będę miał koszmary senne...już mi mózg fiksuje...i nie tylko.Żona wściekła łazi po chałupie a ja...puff

- Mnie te sny nie opuszczają od kilku lat, i żyję. Mózg  już dawno sfiksował, ale cóż, skoro inni zaakceptowali, to służę tym co mam. Ku chwale...  Przyjdzie czas, to się wyśpimy Zbysiu, nie pękaj. Uciech też nam nie zabraknie, obiecuję.
***
Dużo energii i solidarności ! -życzę. Myślami i okiem, będę jutro w Polsce oczywiście:)
 dzisiaj ten cudowny (i właściwy)) utwór  wam gram...jest w nim wszystko.  
 Konwalie to inaczej "powrót szczęścia" w języku kwiatów. Jutro dla każdego przyzwoitego uczestnika marszu, wręczam po dużym bukiecie...chociaż wirtualnie ...:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz