2 sierpnia 2017

Taniec korników

       
                                   
*
Śmieją się korniki
  Szyszko z piłą lata
         piętrzą się kubiki         
           Szyszko sięgnie bata!    
   
                                                                   Unia też się cieszy    
         wrzód przetnie na dopie
            prędkość swoją zwiększy
          pieczeń sama schrupie 

 *
Uwaga, uwaga!
              Wyleniała gwałci grzywa!   
      Króla puszczy zgrywa
     Gwałt na puszczy boli
                         Ratunku! - kto mu przyp....?          
         
 **
Zagadka
      Na czole jakieś  litery
            toporem ciosane maniery
     z wyglądu leśny zbój
                  wiecie, który to  ch...!?           


                         ps.przepraszam za formę, ale jestem wściekła i rozżalona                                                  Widzę tę rzeź na puszczy, serce boli ..
dlaczego człowiek niszczy mój dom i moich przyjaciół?
Szyszko, "mientkim"nie wytępisz kornika
- więc czemu nam przeszkadza?...nasz "dziobak"jest twardy. 
Szyszko bądź jeleniem tam gdzie jesteś !
- niedługo i nas zlikwidują
-mamo co oni tu robią?
- niszczą nasz dom, synku

Wiele, wiele innych zwierząt, które zamieszkują Puszczę Białowieską, jest przerażonych.Poznają właśnie siłę niszczycielską człowieka...
                                                                             
- Unia to mnie może !...no właśnie

Kiedy "JEJ" rząd i toruński belzebub  pójdzie pod wycinkę???!
Każdy miesiąc, to kolejna przegrana....
Jak jest mi smutno, lubię pójść do lasu..tam sobie "wyśpiewuję"wszystkie żale :) Tę wokalistkę uwielbiam! Dzisiaj jej słuchałam...
 Ona też mnie pocieszyła:)biorę z niej przykład dzisiaj.  TEŻ "wysiadam" :)  Właśnie jadę podziwiać przyrodę... ekologicznie, na rowerku...Powinnam wrócić w lepszym nastroju. Dla zaglądających również spokoju ducha życzę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz