9 września 2017

Chwila przed wyjazdem:)

  Zastanawiam się, co powinnam napisać dzisiaj :) Właśnie się spakowałam i dzisiaj jadę do Polski. Do miasta (Wrocław)gdzie mieszkałam 20 lat i zostawiłam tam przyjaciół. Nie jadę samochodem. Sama  się boję. Jakaś strachliwa się zrobiłam? Koniec świata widać blisko? 😉. Będę telepać się busem 16 godzin:) 😋😓 .Samochodem jechałam 8. Mam nadzieję, że przeżyję.😃

Pogoda zapowiada się nieciekawa, ale nie szkodzi. Drobiażdżek:)Główny cel, będzie osiągnięty. I to jest najważniejsze. Komputera nie zabiorę.Notek więc nie będzie. Moi czytelnicy przeżyją na luzie.😉:)
Zaglądającym wytrwałości i spokojnych dni życzę. Wszystkiego dobrego!:) (notka 24-go)


 Wyobraźnia

Spotkała się z prezesem "kobra"
mówiono - atmosfera była dobra
pewnie przy świecach i kawie
wkrótce, będzie "po sprawie"?
 .😉

 Po urlopie

W niebo wzięci  posłowie:)
mieli zrobić reset w głowie
ciekawe czy im się udało, będzie
głowa myśląca, czy "one ciało"?:)

.😉 
  Gra
Jeśli się nie zagapił
to w grze na"chybił - trafił"
             Trafił!
Sprawa stanie się czysta
partia, czy naród skorzysta?

 .😉
 Bilbord

 Horda! - "Byk" wskoczył na bilborda?
 zastanów się, czy na pewno tego chcesz ? :)
możesz nie przeżyć jego sprawiedliwości
kraj ci w perzynę obróci, po tobie zostaną kości...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz