14 stycznia 2018

Zwolnij, rozejrzyj się, i...wsłuchaj

Tak, dzisiejszy dzień będzie dla mnie ŚWIĘTEM. Będę brała udział w pięknej akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Będę obserwowała, słuchała, o wspaniałych historiach ludzi, którzy żyją dzięki panu Owsiakowi. O wielkich sercach milionów ludzi, właściwie już w każdym zakątku świata, którzy chcą brać udział w tak szczytnym celu. Niektórzy grają  od początku z p. Jurkiem, a niektórzy kilka, kilkanaście lat .
Podczas jej trwania, zawiązywały się również przyjaźnie, sympatie, miłości. Bo w takiej właśnie serdecznej atmosferze, i ofiarowaniu tego, co człowiek ma najlepszego w sobie, ONE właśnie  rodzą się najchętniej. Bez kalkulacji i korzyści osobistych.  Tak jak każdego dnia w życiu prywatnym u większości szczerych dusz...


INNE święta, są bez specjalnego znaczenia dla mnie. To zlepek hipokryzji. To dzwony i pogromy ludzkiej godności pod płaszczem wyświechtanego słowa "miłosierdzia" To fałszywe świadectwa, choćby przeciwko Orkiestrze, i próba zainfekowania jej zwolenników, swoim jadem. 
Więc zawsze zastanawiałam się, komu ci przeciwnicy p. Owsiaka, składają.... Hołd, i biją pokłony?  Już przestałam się zastanawiać. Odpowiedź jest jasna i gotowa każdego dnia...:)



Ten cudowny utwór, prosi o zwolnienie i refleksje, co tak naprawdę w życiu jest ważne. Co dla mnie jest ważne, zawsze wiedziałam. Śmiało mogę  powiedzieć, że od dziecka...

Miłego i radosnego dnia, życzę wszystkim zaglądającym ;)
           💗tik-tak 
Na dzisiaj 15.o1.2018 Orkiestra zebrała ponad 81 ml ! 
OSTATECZNY WYNIK DNIA 8 -EGO MARCA ..... na pewno przekroczy sumę z ub. roku. ponad 105 ml.:) Brawo ! - dla ludzi dobrego serduszka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz